viernes, 5 de septiembre de 2014

Qui et contava què?

A principi de juny vaig escriure una entrada al blog  arrel de la pregunta que havia llançat: Què llegíem ara fa 20 anys? D'aquell experiment el que més em va sorprendre va ser la quantitat de respostes i l'entusiasme posat en elles. Si voleu veure'l està ací. Vaig treure moltes conclussions que les estic fent servir per a les noves propostes d'aquest curs.
Com que em va agradar molt aquella experiència vos vull plantejar una altra pregunta que possiblement, també vinga a despertar records de la vostra infància.
M'agradaria que em diguéreu qui era la persona que vos contava contes i quin conte recordeu. Potser hi ha algunes persones que no tenen records de contes tal i com ara els concep, però penseu que en la tradició oral hi ha la tendència a convertir en anècdota familiar: contes, contarelles, llegendes urbanes i fins i tot rondalles.

Il·Lustració de Madana Sadat "Del otro lado del arbol"

 Penseu en quina era la persona que donava resposta a les vostres preguntes de manera més imaginativa i enginyosa i inventava històries per a explicar-vos fets. O qui vos llegia les pàgines d'un llibre, ni que aquest no fora infantil.

Mamas lectoras (ilustraciones de Fred Calleri) extret del blog Lecturimatges


I si després si teniu ganes, m'ho conteu a través d'ací, del correu, del face o fent-nos una volteta per la serra.
Jo vos ho tornaré en forma d'entrada, amb els resultats, mantenint l'anonimat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario