lunes, 5 de mayo de 2014

CONTES PER CORREU

La doncella, el vestido y el amor, de Raquel Díaz Reguera, va ser un dels llibres que vaig comprar a la Fira del Llibre de València a la caseta de Shalakabula. Raquel Díaz Reguera quasi sempre ve dins de la maleta perque els seus llibres m'agraden molt i allí on vaig també agraden. Aquest llibre va ser una sorpresa, perquè no és un llibre és una capsa, i ara direu el llibre està dins. Doncs no, el llibre no està dins, dins no hi ha un llibre. Però si que hi ha una història. I com potser?
Doncs perquè quan obres aquesta capseta de cartró hi ha 9 postals preparades per a ser enviades, per ordre, a la persona que tu tries. Cada targeta té un trocet del conte La doncella, el vestido y el amor. Una història bonica d'amor per a cors joves, que jo ja he començat a enviar a alguna que altra amigueta, que en vaig comprar més d'una.
Des de que tinc la capseta la porte amunt i avall l'he carregat fins a Almussafes i Altea i els la he presentada als xiquets i xiquetes de 6é. Els he contat el conte per entregues però els he deixat amb la mel a la boca perquè no els he explicat el final.
la xicoteta broma de no llegir-los la última postal. Els del col·legi del Port d'Altea m'han promés que m'enviaràn el seu final per correu postal cosa que em fa molta il·lusió, jo avui mateix els envie una carta amb segell amb el meu propi final.
 Els alumnes d'Almussafes han quedat que m'enviaran els finals comentant aquesta entrada.
Jo ja estic ansiosa esperant els seus finals, a cadascú que m'envie un jo li conteste amb un altre, diferent a cadascú, per correu electrònic. Tot un repte.


4 comentarios:

  1. El meu desitg es enamorar a aquella doncella a la que li vaig robar el cor, aquella mirada trista que miraba el seu cor marxar, aquella belleza que en va encissar, mai ningu habia clavat una fletxa tan al fons del meu cor. Desitge que aquella bella doncella em perdone per haberli robat el cor i que a canvi ella robe el meu y estar els dos enamorats. Mentres la deixaba sense cor el meu es partia y per no deixar-la amb aquella tristessa en la que la vaig deixar, portam fins ella i la fare raonar.
    cupido va complir i aquella nit els dos joves acabaren sense cor enamorats peedudament un de l' altre

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. FIN
      se m'habia oblidat

      Eliminar
    2. A pasat temps y no tinc encara el teu final que em havies de contar

      Eliminar